Wednesday, January 2

why must K-POP???

Assalamuallaikum,

Hyyyeee uolls!! Aku sendiri tatau napa aku tetiba gedik nak cakap pasal k-pop. Maybe sejak dua menjak ni banyak giler blog yang cakap pasal k-pop ni. Oh no no no! untuk haters k-pop tu mohon jangan bebal dengan post ni. Haahhaha... I'm not interesting at all with k-pop. Malah akan TETAPI aku boleh dikatakan aku layan gila lagu2 depa ni sebenarnya.... hahahah.. acaner cite tuh????

Nak dipendekkan cerita, tahun 2010 time tu k-pop takde la femes kat Malaysia macam sekarang ni. Time tu jugak aku memang tak suka giler dengan k-pop ni. Tapi classmate yang lelaki nih memang fanatik gler ngan k-pop. Asal dyeorang cakap je pasal k-pop, aku mesti menyampah, siap kutuk2 lagi.

Tapi yang membuatkan aku suka sangat k-pop ni lepas dengar lagu Big Bang dengan 2ne1, Lollipop. Perrgghhhh... terus jatuh cinta terus time tu, gila bayang terus. Tiap masa mesti nak dengar lagu Big Bang je memanjang sampaikan mak aku pun dah menyampah tengok aku, asyik memeruk dalam bilik layan k-pop je.Pastu aku kena 'bahan' balik la dengan classmate aku yang aku keji sangat dulu tu. hahaha... Bagi aku Big Bang tak macam band lain.

Even group dyeorang tak banyak dengan elemen dancing tapi mostly lagu dyeorang memang best giler. Asalnya Big Bang nih bergenre Hip Hop masa baru debut time tahun 2007. Dari dulu sampai sekarang Big Bang tetap dihati. Dari rambut dyeorang tu ala-ala Justin Bieber time tu sampai bercolor2 dah sekarang nih. Reasons kenapa Big Bang patut diminati, semestinya lagunye yang best gila bapak tuh Selain tiap2 members group punyai vokal yang owsem habis. Mempunyai leader yang sangat fashionable dan sangat cuteeee. Yang penting sekali disebabkan kekacakkan TOP yang mampu mencairkan hati ni,weeeekkkkssss...




Baiklah, stop cakap pasal Big Bang. Ni ada beberapa artis k-pop lagi yang bagi aku punyai vokal yang best dan lagu2 yang best untuk dilayan macam Ailee, Spica, Aziatix, 2NE1, Tablo... Btw, Malaysia pun ada artis yang hebat2. Even kita layan muzik luar, tapi muzik Malaysia perlu disanjungkan. Jom layan sepam dua lagu Malaysia.... :D

No comments:

Post a Comment