Thursday, August 9

.RinduKitaYangDulu.







Sumpah aku rindu kalian semua. Zaman kegilaan masa kolej sama-sama dulu. Serius, korang semua freaking awesome + mereng +sewel + dll. Kalau x, tidaknye kena 'aim' dengan lecture n pakguard kolej je memanjang. Yea..yea..yea.. memang agak nakal masa tu. Tapi result exam gempak gak kan??? -.-''
Sepanjang 2 tahun, kita sekelas, sekolej, serumah, sekatil, sebantal se'partner, macam-macam benda jadi. Kenangan manis atau sebaliknya, kita tetap rasai sama-sama. Sedar tak sedar dah dekat 2 tahun grad dari kolej tu da. Huhuhuhuh.. rindu nye. Tapi life must be move on kan?? Lumrah, semua yang penah datang, pasti akan pergi jugak. Lepas blaja, grad, keje, kawin, anak dan bla..bla..bla... ntah sampai bila pun tak tahu bila plak nak lepak sekali lagi macam dulu.

#mood rindu. sob..sob..

Tapi the most person yang aku paling rindu tahap gaban skali, conferm la twin aku yang ta seberapa iras tu (maybe tak langsung kot :p).. Rindu engkau ketat-ketat la Niney Nurazzne.
Bila la kau nak datang jumpa aku kat sini. Dah lama ta jadi sewel sama-sama, even umo kita dah 2++ tapi maintain 19 tahun kannnn....




 Hope jadi graphic designer yang paling gempak kat Malaysia ni. Aku akan ingat janji kita nak naik pelamin sama-sama tuh... hhahaha...ilysm KAWAN dan thanks untuk segala perkara hebat yang pernah aku lalui selama ni.

#sob..sob...lagi..




#Tolong abaikan muka aku yang ntah pape tu, time zaman muda-muda kann..

ok,bye

No comments:

Post a Comment