Tuesday, September 4

.Indah.


**sedang webcam dengan buah hati..

sempat monolog sendiri
dalam diam, dalam hati
siapa yang ada depan mata sekarang ni?
dalam screen, cuma bayang-bayang kelihatan
bukan jasad yang boleh disentuh,dipegang
Dia buah hati aku
insan yang dicinta
orang yang aku nak habiskan masa sama-sama
harung duka lara
tenung muka Dia lama-lama
tiba-tiba dalam hati, terpancul ayat

"saya sayang awak, serius tak tipu"

ayat tu bukan murah
untuk pertama kali aku rasa
yang aku benar-benar ikhlas luahkan rasa
bukan seperti selalu disebut sebelum Dia
Terpandang rose putih yang ada depan mata
pemberian yang cukup istimewa
tetap akan aku simpan
walau dah bertukar warna, buruk sekalipun
bagi aku, ia tetap seperti pertama kali aku terima
cukuplah Dia yang terakhir,
kerana aku sangat syukur punyai Dia


Indah,
benar-benar indah
perasaan yang aku rasa ni



No comments:

Post a Comment